söndag 8 maj 2022

Återuppstånden

Efter en lång tid av annat vill jag bara dela att jag lever och frodas. 

Sedan mina sista inlägg har jag:

  • Arbetat som daytrader i 14 månader.
  • Bytt Land
  • Bytt Jobb
  • Bytt Strategi
  • Startat två nya projekt

Jag är nu hemma i Sverige igen, jobbar med riskkapital och sidehustlar med några olika projekt. Två som jag önskar dela med er här snart. Men först vill jag summera min tid som Daytrader för er. Något jag kommer göra i ett längre inlägg. 

Idag är jag tillbaka med att jaga utdelningar som utdelningsinvesterare och jag har aldrig sovit bättre. Skönt att hitta tillbaka men samtidigt ta med allt det jag har lärt mig som tradör. 

Jag återkommer därför med ett inlägg snarast om "Hur det är att vara Daytrader".



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar