måndag 1 juni 2020

Månadsrapport - Maj 2020

Andra månaden av dagshandel gick även denna över förväntan med ett resultat på 7.7%. Jag har fortfarande inget bra sätt att rapportera detta på men har börjat titta på vad andra gör så hoppas ha det klart till nästa månad.

Indexportföljen jagar vidare som vanligt.

Nu till rapporten!

Maj 2020

01-05-2020 till 30-05-2020

Utveckling: +2.02%


Årlig utdelning:



Nya innehav:

-

Sålda innehav:

-

Utdelningar:

XACT Högutdelande

Fick första utdelningen i XACT Högutdelande denna månad som återinvesterades direkt. Dock har dollarfallet i mina andra innehav mer eller mindre raderat ut förändringen i de förväntade utdelningarna för året. Dock fortsätter jag att återinvestera vinsten från dagshandeln så många bäckar små.

I Maj bör vi få större utdelningar från Invesco innehaven som även de kommer fylla på de förväntade utdelningarna men även där förväntar jag mig sänkningar, precis som i Mars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar